klachten

Heeft u een klacht? 

Wij doen er alles aan om onze diensten zo optimaal mogelijk te verlenen. Desondanks kan het zo zijn dat u een klacht heeft. We horen het uiteraard graag als er iets niet naar wens verloopt om een eventuele fout te kunnen herstellen of onze werkwijze indien nodig bij te stellen. 

Een klacht kunt u kenbaar maken op de volgende manieren:

  • Schriftelijk: door een brief te sturen naar Familiehuis Daniel den Hoed, t.a.v. het management, Groene Hilledijk 299, 3075 EA Rotterdam.
  • Per e-mail: door een bericht te sturen naar familiehuis@erasmusmc.nl
  • Telefonisch: door tussen 08.30u en 17.00u te bellen met 010-7041105 en te vragen naar het management.

Wij zullen uw klacht zorgvuldig in behandeling nemen. Het management zoekt e.e.a. uit en zal binnen 14 dagen met u contact opnemen, hetzij schriftelijk, per e-mail of telefonisch. In het laatste geval ontvangt u eventueel nog een schriftelijke bevestiging. Mocht dit naar uw mening niet tot een goede oplossing leiden dan wordt uw klacht in behandeling genomen door de voorzitter van het bestuur van het Familiehuis Daniel den Hoed.